Darmowa wysyłka powyżej 278PLN

 Gwarancja 100% satysfakcji

Zamów dzisiaj, wyślemy do Ciebie dzisiaj

 Płatność przy odbiorze przesyłki

Prawo do anulowania u zwrotu

1.1 Co to jest prawo do odstąpienia od umowy?

1.2 Początek okresu na zastanowienie się

1.3 Jak można zrezygnować z zakupu?

1.4 Kiedy otrzymasz zwrot pieniędzy?

1.5 Zwrot zamówienia

1.6 Amortyzacja

1.7 Wyjątki od prawa do odstąpienia od umowy.

1.1 Jakie jest prawo do odstąpienia od umowy?

Jako konsument masz prawo do odstąpienia od umowy (przez Internet). Oznacza to, że możesz zrezygnować z zakupu w określonym czasie, tak zwanym "okresie do namysłu". Zgodnie z prawem okres ten wynosi 14 dni kalendarzowych, ale my oferujemy Państwu okres 30 dni kalendarzowych. Jeśli skorzystasz z tego prawa w tym terminie, zapewnimy Ci zwrot kwoty zakupu odpowiadającej zwróconym produktom. Jeśli zwrócisz całe zamówienie, otrzymasz również zwrot zapłaconych kosztów wysyłki i transakcji. W przypadku zwrotu częściowego, koszty wysyłki i transakcji nie zostaną zwrócone.

Prosimy pamiętać, że istnieją wyjątki od prawa do odstąpienia od umowy, o których można przeczytać w punkcie 1.7 poniżej. 

1.2 Początek okresu na zastanowienie się

Oferujemy 30 dni kalendarzowych na zastanowienie się. Oznacza to, że masz 30 dni kalendarzowych na podjęcie decyzji, czy dany produkt jest dla Ciebie. Je)li chcesz zwróci) produkt, mo)esz nas o tym powiadomi) w okresie do namysłu, a nast)pnie masz 14 dni kalendarzowych od momentu powiadomienia na zwrócenie nam przesyłki.

Możesz również zwrócić produkt bez wcześniejszego powiadomienia, ważne jest jednak, abyś odesłał nam paczkę w terminie do namysłu. Upewnij się, że do przesyłki zwrotnej dołączyłeś również oświadczenie, że chcesz skorzystać z prawa do anulowania (na przykład europejski wzór formularza z załącznika 1 poniżej).

Należy pamiętać, że 30-dniowy okres na zastanowienie rozpoczyna się dopiero po dniu otrzymania produktu. Jeśli zamówienie jest dostarczane z kilkoma oddzielnymi dostawami, okres na zastanowienie rozpoczyna się dopiero po dniu otrzymania ostatniej dostawy. Je)li paczka zosta) dostarczona do Twoich s)siadów, okres na zastanowienie si) rozpocznie, je)li wyznaczy) tych s)siadów jako odbiorców.

1.3 Jak można zrezygnować z zakupu?

Zgodnie z prawem okres na zastanowienie się wynosi 14 dni kalendarzowych. Rozumiemy, że trudno jest podjąć decyzję w ciągu 14 dni kalendarzowych. Dlatego przedłużyliśmy okres na zastanowienie się do 30 dni kalendarzowych. Powyżej zaznaczyliśmy, kiedy te 30 dni się zaczyna.

Możesz zrezygnować z zakupu, informując nas o tym za pomocą następujących opcji: 

  • Informując nas pocztą lub telefonicznie;
  • Wysyłając do nas wypełniony europejski wzór formularza (patrz załącznik 1);
  • Zwracając paczkę z pisemnym oświadczeniem, w którym stwierdzasz, że odwołujesz się do swojego prawa do rezygnacji (na przykład europejski wzór formularza).

(Preferujemy krok 1, ponieważ jest to najprostsza opcja dla Ciebie).

Aby poprawić jakość naszych usług, jesteśmy oczywiście ciekawi, z jakiego powodu zrezygnowałeś z zakupu, ale nigdy nie będziesz zobowiązany do podania powodu.

1.4 Kiedy otrzymasz swoje pieniądze z powrotem?

Staramy się zwrócić Ci pieniądze tak szybko, jak to możliwe. Zawsze robimy to w sposób, w jaki dokonałeś pierwotnej płatności, i nigdy nie pobieramy za to opłat.

Zwrócimy Ci pieniądze nie później niż w ciągu 14 dni od momentu poinformowania nas o rezygnacji. Mamy jednak prawo czekać ze zwrotem pieniędzy do czasu otrzymania produktu z powrotem lub do czasu, gdy w zadowalający sposób udowodnisz, że produkt został wysłany, w zależności od tego, co nastąpi wcześniej.

Uwaga, jeśli produkt jest uszkodzony, możemy odliczyć koszty amortyzacji, poniżej możesz przeczytać więcej na ten temat. 

1.5 Zwrot zamówienia

Produkty nale)y zwróci) w okresie 30 dni kalendarzowych lub poinformowa) nas o takim zamiarze. Jeśli poinformujesz nas o zwrocie w ciągu 30 dni, masz kolejne 14 dni kalendarzowych od tego momentu na odesłanie do nas paczki. Nasz adres zwrotny to: Peizerweg 97, 9727 AJ Groningen. Niestety, koszty zwrotu ponosi klient.

1.6 Amortyzacja

Klient jest odpowiedzialny za użytkowanie produktu w okresie odbicia. Jeśli uszkodzisz produkt w okresie użytkowania, w niektórych przypadkach możemy obciążyć Cię kosztami naprawy lub czyszczenia produktu, lub jeśli nie będziemy mogli sprzedać go jako nowego. Jednakże, ponosisz odpowiedzialność za utratę wartości produktu tylko wtedy, gdy wynika to z faktu, że wykroczyłeś poza to, co było konieczne do określenia jego charakteru, cech i działania.

1.7 Wyjątki od prawa do odstąpienia od umowy.

Istnieje szereg wyjątków od prawa do odstąpienia od umowy, a mianowicie:

  1. Produkty, które zostały sprzedane zapieczętowane ze względów higienicznych lub z i punktu widzenia ochrony zdrowia, i których plombę zerwali Państwo po dostarczeniu, nie mogą zostać zwrócone;
  2. Nie można zwrócić łatwo powielanych dysków (DVD/CD) z nagraniami audio, wideo lub oprogramowaniem, których plomba została naruszona po dostawie.

Poniżej podajemy kilka przykładów dla wyjaśnienia:

Przykład 1: Zamówiłeś suplementy diety i usunąłeś plombę. Ponieważ plomba została usunięta, zwrot nie jest już możliwy. Można jednak zwrócić produkt, jeśli plomba pozostała nienaruszona.          

Przykład 2: Kupiłeś tubkę pasty do zębów i otworzyłeś opakowanie. Po otwarciu plomby w celu użycia pasty, produkt nie może zostać zwrócony.  

Przykład 3: Kupujesz płytę DVD lub CD z nagraniami audio lub wideo albo oprogramowaniem wraz z plombą. Po zerwaniu plomby zwrot nie jest już możliwy.

Przykład 4: Kupujesz płytę DVD fitness z plombą. Po zerwaniu plomby zwrot nie jest już możliwy. 

 

ZAŁĄCZNIK 1: Europejski wzór formularza odstąpienia od umowy

(wypełnij i odeślij ten formularz, jeżeli chcesz anulować umowę)

 

Do:

[ nazwa przedsiębiorcy ]
[ adres geograficzny przedsiębiorcy]
[ numer faksu przedsiębiorcy, jeżeli jest dostępny ]
[ adres poczty elektronicznej lub adres elektroniczny przedsiębiorcy]

Ja/My* niniejszym informuję/informujemy* Pana/Panią, że odstępuję/odstępujemy* od naszej umowy dotyczącej

realizacji następującej usługi: [wskazanie usługi]*.

Zamówione w dniu*/otrzymane w dniu* [data zamówienia w przypadku usług lub otrzymania w przypadku produktów]

[imię i nazwisko konsumenta/ów]
[adres konsumenta/(ów)]
[Podpis konsumenta/(-ów)] (tylko w przypadku składania niniejszego formularza w formie papierowej)

* Wykreślić to, co nie dotyczy, lub wypełnić to, co dotyczy.